Оптимізація телефонних витрат. Автоматизація пошуку та обслуговування клієнтів.

Oktell logoКомпанія «АйТі-СФЕРА» запрошує на вебінар, що буде присвячений можливостям сучасної IP-ATC Oktell, який відбудеться: 12 серпня о 11:00 за київським часом. Не виходячи з офісу, Ви отримаєте вичерпну інформацію про можливості інтелектуальної телефонної системи Oktell.

Одним із найважливіших елементів сучасного бізнесу є телефонія. Клієнт обирає компанію з якою завжди можна швидко сконтактуватись, оперативно отримати інформацію та бути певним, що твій телефонний дзвінок не пропустили. Менеджер прагне підвищувати лояльність своїх існуючих клієнтів, мати простий інструмент для інформування клієнтів та завжди бути на зв’язку для потенційних клієнтів. Керівник хоче зменшити видатки на засоби комунікації, підвищити прибутковість бізнесу, отримати прозорість та контроль роботи менеджерів.

Мета вебінару – розширити межі уявлення учасників про сучасну офісну телефонну станцію. Розповісти про можливості покращення умов обслуговування та пошуку клієнтів, контролю роботи менеджерів та зниження видатків на засоби зв’язку.

Вебінар відповість на Ваші запитання щодо створення універсального інформаційного середовища компанії, а також:

  • Як знизити витрати на телефонний зв’язок;
  • Як налагодити роботу автоінформатора та автосекретаря;
  • Як підключити «нетрадиційні» засоби комунікації до єдиного центру;
  • Як не пропускати жодного вхідного дзвінка від клієнтів;
  • Як ефективно організувати вихідні дзвінки потенційним клієнтам;
  • Як це все контролювати…. Та багато іншого!

Запрошуємо до обговорення у прямому web-ефірі!

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте как обрабатываются ваши данные комментариев.